środa, 29 czerwca 2016

Filmomania...

Przepraszam,że post jest tak późno,ale od poniedziałku wstaje bardzo późno i trochę czasu mija zanim się ogarnę,a jeszcze przed chwilą wróciłam z plaży. Filmów jakoś zbytnio nie oglądałam,ale coś tam udało się oglądnąć...Oglądałam film w poniedziałek,ale o tym za tydzień...Nie przedłużając...
Film,który oglądałam w zeszłym tygodniu:
1.Harry Potter i Czara Ognia ocena: 9/10
Film,który oglądałam kiedyś:
Zbuntowana księżniczka (z Emmą Roberts) ocena:9/10
Pewnie się nie dziwicie,że Harry Potter.Niestety nie oglądałam do końca, ponieważ mieliśmy małą przygodę, ale o tym w piątek. Film z Emmą Roberts pewnie jest wam powszechnie znany. Ja do tego filmu lubię wracać, ponieważ lubię go. Nie mam za bardzo o czym pisać,ponieważ jestem dzisiaj jakaś zmęczona. Następny post będzie w piątek.W weekend znowu żadnego nie będzie,bo mam wesele. Na tym skończymy nasz dzisiejszy post.
                                                                                                              Pozdrawiam
                                                                                                                    queen.of.USA   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz