wtorek, 7 czerwca 2016

Hmm...Więc piszę mój pierwszy post...Zainspirowała mnie do tego moja super przyjaciółka, która prowadzi fenomenalnego bloga. Może opowiem trochę o sobie...Jestem dziwna, nienormalna (jak nazywa mnie mój kolega) sympatyczna i przede wszystkim mówię to co myślę...Z tym mówieniem wygląda to tak,że potrafię kogoś zranić...ale i mogę tym przemówić komuś do rozumu. Mam psa,którego (wiem to dziwne) nie lubię wyprowadzać. Najbardziej lubię historię.Właściwie nie wiem czemu..jakoś tak...po prostu. Mam też przyjaciółki, które są tak samo szurniętę jak ja.Dopasowałyśmy się..co nie? Uwielbiam czytać romanse, a w szczególności mojego ulubionego autora-Nicholasa Sparksa. Uwielbiam seriale typu.Eye Candy. I jak nazwa wskazuję moim największym marzeniem (oprócz pokoju na świecie) jest pojechać do USA, a w szczególności do Nowego Yorku,Los Angeles,Miami,Santa Monica,Seattle w ogóle to chciałabym zwiedzić całe Stany. Mam też FILMOMANIĘ. Kocham filmy, a w szczególności sagi typu:Zmierzch (na ostatniej części płakałam),Harry Potter (również płakałam),Opowieści z Narnii (tu nie płakałam XD).
                                                                                                        Pozdrawiam
                                                                                                                   queen.of.USA

2 komentarze: