wtorek, 7 czerwca 2016

Kontynuuacja...

Kontynuuję...Uwielbiam podróżować po Polsce,uwielbiam polskie morze. Z muzyki najbardziej lubię pop. I takich wykonawców jak:Ariana Grande, Selena Gomez, Taylor Swift, One Direction oraz osattnio Katy Perry. Jestem bardzo wrażliwa na filmy jak wskazuję mój ostatni post...Na prawie każdym filmie płaczę z czego moje koleżanki się śmieją,ale jedna z nich płakała na Kung Fu Panda 2 xdd. Uwielbiam wszystkie rzeczy związane z Nowym Yorkiem. Na przykład w pokoju mam tapetę Brooklyn na całą ścianę, mam również ogroooomną poduszkę na łóżku z żółtymi taksówkami oraz zasłony ze Statuą Wolności. Moja mama mówi,że to już obsesja....Jestem chyba najpechowszą osobą z klasy.Miałam już złamaną rękę i palec,2 razy skręconą kostkę,stłuczony nadgarstek,kiedyś spadła na mnie szafa...Nie lubię polskiego mimo,że mam z niego 5.Jest taki nudny...Dzisiaj grałam z koleżanką w Państwa Miasta. Jeżeli chodzi o mój styl ubierania.Jest przeciętny niczym się nie wyróżniam...Leginsy,bluzka,conversy,bluza i to wszystko,a no i oczywiście bielizna. Moja rodzina jest przeciętna,ale czasami nie co dziwna i lekko zwariowana. W szkole uczę się z moim ciotecznym bratem co czasami jest denerwujące,a czasami nawet fajne. Nie mam rodzeństwa...JEDENACZKI rządzą!!! Kocham jeść.To jest jakaś moja obsesja...Pizza,lody,chipsy,cola,spaghetti,sałatka z kurczakiem...mmmmm. Narazie kończę jeżeli chcecie poznać część 3 koniecznie śledźcie mojego bloga.
                                                                                           Pozdrawiam
                                                                                                    queen.of.USA

6 komentarzy: