piątek, 17 czerwca 2016

O wszystkim i o niczym...

Hejka...Postów nie było przez 2 dni,bo nie miałam pomysłu o czym wam mogę pisać.A więc zaczynajmy. Mamy piątek 17 czerwca, za tydzień koniec roku szkolnego. Niektórzy się cieszą,niektórzy się smucą.Ja jestem z tych smucących się...To będzie ostatni tydzień z moją klasą...Później część pójdzie tam,a część tam.Być może już nigdy się nie spotkamy...Powiem wam,w jakiej jestem klasie na początku roku szkolnego.Ok?A wracając...To będzie takie dziwne iść do szkoły,a tam nie ma twojej najlepszej przyjaciółki,"gwiazdeczki" klasowej czy panny,która płaczem załatwi wszystko.(Myślę,że w waszych klasach są takie osoby,jak są to możecie mi napisać w komentarzu). No dobra...teraz są wakacje,niczym się nie martwimy...Matko po raz pierwszy od powstania bloga nie mam o czym pisać...Dzisiaj nie byłam w szkole,byłam na zakupach.Kupiłam parę takich letnich rzeczy. Jeżeli wy macie jakieś pomysły o czym mogłabym pisać to napiszcie mi w komentarzu...Nie wiem jak u was,ale u mnie za oknami krążą czarne chmury,chyba będzie wielka ulewa. Dzisiejszy post będzie krótszy niż zawsze.A tak poza tym jeżeli ktoś lubi Harry'ego Pottera to dzisiaj na TVN jest 3 część, czyli "Harry Potter i Więzień Azkabanu". Chyba na tym zakończymy dzisiejszy wpis.
                                                                                                          Trzymajcie się ciepło
                                                                                                                 queen.of.USA

1 komentarz: