środa, 22 czerwca 2016

Tak jak obiecałam we środy będzie pojawiała się inna seria. We środy będę mówiła o filmie/filmach, które oglądałam w zeszłym tygodniu i będę je oceniała od 1-10. Oprócz tego będę wam mówiła o filmach, które kiedyś oglądałam, bo wiem,że w wakacje większość z was nie ma co robić dlatego szuka filmów do oglądnięcia.Podobnie będę je oceniała od 1-10,ale nie będę pisała żadnego opisu do tego filmu. A więc przechodząc...
Filmy,które oglądałam w zeszłym tygodniu:
1.Harry Potter i Więzień Azkabanu   Ocena: 9/10
2.Czego pragną dziewczyny      Ocena: 7/10
Film,który oglądałam kiedyś:
Monte Carlo (z Seleną Gomez)   Ocena:8,5/10  
Od razu mówię abyście się nie zniechęcali dlatego,że w tym filmie gra Selena Gomez. Ja osobiście Selenę lubię i jako piosenkarkę i jako aktorkę. Moim zdaniem film jest fajny. Ja go oglądałam jakiś rok temu,ale nawet i teraz gdy nie mam co robić to go oglądam...Czego pragną dziewczyny film ma 13 lat. Mimo to jest on naprawdę nowoczesny i ja go oglądałam parę razy,ale gdy widzę zapowiedź tego filmu w jakiejś telewizji staram się go oglądać. Jeżeli chodzi o tą serię na pewno będzie przez całe wakacje,a jeżeli będzie wam się podobała to być może zostanie ona dłużej. O filmach koniec....Dzisiaj znowu nie ma mnie w szkole,bo (jak pewnie i u was) nic już tam nie robimy są tam jakieś dni sportu czy coś. Jak ktoś ma Instagrama pewnie wie,że dzisiaj jest #nationalselfieday .Moim zdaniem to fajny pomysł,ponieważ selfie stało się taką naszą...codziennością. Każdy pewnie wczoraj oglądał mecz Polska-Ukraina. Wygraliśmy!!!! Na tej wiadomości zakończymy dzisiejszy post.A ostania informacja...posty będą teraz co 2 dni natomiast nie wiem czy będzie wpis w piątek,ponieważ wyjeżdżam do rodziny noi i jest koniec roku szkolnego,a tym batdziej,że mam czerwony pasek. Do zobaczenia albo w piątek albo w poniedziałek.
                                                                                            Pozdrawiam
                                                                                                  queen.of.USA
                                                                                            

2 komentarze:

  1. Selfie codziennością????
    Równie dobrze mogłabyś napisać o oddychaniu.
    Fajny post, czekam na więcej \(^.^)/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą serią...Na pewno obejrzę filmy.

    OdpowiedzUsuń