środa, 8 czerwca 2016

Cześć 3 i ostatnia???

Tak dobrze czytacie...To ostatnia część z mojego życia.A więc kontynuując. Oczywiście nie powiedziałam o jednej w ważnych rzeczy. YouTube'rzy... A więc oglądam:Stuu,Marcina Dubiela, Sylwię Lipkę,Naruciaka. Oglądam również LittleMooonster96 wspomniałam o niej na końcu ponieważ nie rozumiem ludzi,którzy ją hejtują wydaję się sympatyczną osobą. O serialach wspomniałam już wcześniej...ale ostatnio polubiłam również Soy Lunę. Od lat oglądam M jak Miłość...Jeżeli chodzi o szkołę nie lubię W-F. Właściwie połowa dziewczyn nie lubi tego przedmiotu...a lubią go tylko 3 osoby,które są dziwne.... Ogólnie piszę pod pseudonimem queen.of.USA,ale jestem zalogowana jako dreams.of.a.better.world co oznacza "sny o lepszym świecie" lub "marzenia o lepszym świecie". Pewnie dużo osób zadaje sobie pytanie dlaczego właśnie taka nazwa.Dlatego,że każdy z nas marzy o nim...Niektórzy o tym aby każdy miał dostęp do wody,inni o pokoju i zdrowiu na świecie,a jeszcze inni po prostu o tym aby kupili im coś rodzice albo żeby przypodobać się jakiejś koleżance. Jeżeli chodzi o mnie nie wiem, którym typem, ludzi jestem na pewno kiedyś byłam tym ostatnim...KIEDYŚ...teraz jestem normalna.Mam przyjaciół, a przynajmniej wydaję mi się,że ich mam...Pewnie wielu z was kiedyś myślało na ten temat...Ja ostatnio na ten temat myślę co raz mniej,ale kiedyś cały,caluteńki czas myślałam tylko o tym. A tak poza tym w czwartek wyjeżdżam na wycieczkę...Czekałam na to jakieś 3 miesiące...Nie wiem jak wy,ale dla mnie jest zawsze najlepsza część w pokojach...A w szczególności z moją klasą...Jedziemy co prawda tylko na jedną noc, ale wiem że to będzie super spędzony czas z przyjaciółmi i koleżankami z mojej klasy.Co prawda będziemy jechać ponad 7 godzin i wszyscy musimy wstać o 2:00 w nocy to jestem do tego pozytywnie nastawiona....Matko,ale się rozpisałam.... Nie wiem czy w te dni pojawią się jakieś posty,ale mam nadzieję,że je przygotuję :) Ostatnio bardzo często słucham piosenek z nowego albumu Ariany Grande Dangerous Woman. Piosenki są naprawdę fajne...Moje ulubione to:Thinking Bout You, Touch It,Greedy,Everyday,Be Alright i dużo innych.
Tutaj podaję wam linka do Piosenki Ari Let Me Love You  <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/5WL672bjJgM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
A tutaj piosenka Into You <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/1ekZEVeXwek" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Na tym chyba zakończę ten post.A może to wcale nie ostatnia część Opowieśći z Mojego Życia???
Jeżeli chcecie wiedzieć jaki będzię kolejny post.Śledźcie mojego bloga i komentujcie czy wam się podoba.
                                                                                                             Pozdrawiam 
                                                                                                                   queen.of.USA

1 komentarz: