poniedziałek, 20 czerwca 2016

Nowa seria...

Przez te kolejne 3 dni kiedy nie było postów miałam czas pomyśleć nad tym o czym będę wam teraz pisać....Wymyśliłam to,że co tydzień w poniedziałki będę podawała wam moją ulubioną piosenkę zeszłego tygodnia i najciekawszy dzień ubiegłego tygodnia. Za nim do tego przejdę chciałabym powiedzieć,że ostatnich posty czyta bardzo mało osób nie wiem dlaczego,ale moim zdaniem to nie jest ważne, bo pisząc tego bloga tak naprawdę spełniam po części jedno ze swoich odległych marzeń...Jest wcześnie rano,a ja nie jestem w szkole strasznie mnie boli głowa...Zresztą i tak już nic nie robimy na lekcjach.Jutro znowu mnie nie będzie bo jadę do pewnego miejsca,które jest niedaleko mojego miasta. Nie wiem dokładnie ile kilometrów,ale mama mówi,że niedaleko. A więc przechodząc do nowej serii...
Ulubiona piosenka z zeszłego tygodnia to:
NO- Meghan Trainor płyta Thank You
Ulubiony dzień zeszłego tygodnia:
Piątek-byłam na zakupach,leciał Harry Potter :)
Piosenkę na pewno każdy z was zna...W radiu puszczają ją bardzo często.
Mam jeszcze pomysł na jedną serię,ale o tym dowiecie się w środę...
Jeżeli wy macie jakieś pomysły na kolejny post to możecie go napisać w komentarzu.
To chyba wszystko na dziś.Jeżeli chcecie wiedzieć jaka seria będzie w środy koniecznie śledźcie mojego bloga będzie mi bardzo miło.     
                                                                                                             Pozdrawiam 
                                                                                                                    queen.of.USA  

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że wybrałaś tą piosenkę ze względu na wspomnienia XD

    OdpowiedzUsuń