środa, 8 czerwca 2016

Ostatnia...

Tym razem to już naprawdę,ale naprawdę ostatnia część.Na samym początku odniosę się do poprzedniego posta,w którym podałam wam linki,które jak się okazało są "niewypałem". Przepraszam i nie będę edytować posta,ponieważ musiałabym zmieniać znaczną jego część...A więc zapraszam was na ostatnią część Opowieści z Mojego Życia...A więc w poprzednich postach nie powiedziałam wam jeszcze o kilku rzeczach. Mówiłam,że uwielbiam jeść,ale nie wspomniałam o żelkach...Naprawdę żelki to jest jakaś moja obsesja....ŻELKOMANIA... Uwielbiam grać w Państwa Miasta. Na matematyce gramy w nią teraz niemal codziennie.Lubię też grać w gry karciane typu Remik oraz w Wojnę. Mam facebook'a od jakiś 4 lat i miałam go pierwsza w klasie...(szpan Xd). Instagrama i snapchata mam od mniej więcej 2 lat. Na fb należę do takich grup jak: Muchonators, Ananasy Sylwii, Rybki Patrysia, Ekipa Serafina,Damian Kordas Team i Domisie Dominika. Do fandomów takich "ogólnych" to: Arianator, Selenator, Beliebers, Directioner, Swifties oraz w jeszcze kilku innych. Mam bliźniaczkę "mentalną", która jest tak samo dziwna jak ja...(bez urazy Eliza xd). Mam również przyjaciółkę,która jest hmmm....Lekko dziwna,głupia (w dobrym znaczeniu) jak ja, uwielbiam przychodzić do jej domu i wygłupiać się (czasami to wychodzi poza skalę). Gdy ona przychodzi do mnie jest trochę gorzej, bo wtedy przychodzi do mnie pół mojej klasy i robimy "imprezę" (czytaj:beachfirewatergej party). Ogólnie moja bliźniaczka oczywiście też jest moją przyjaciółką...jakby inaczej...Z Elizą jest równie fajnie jak z Zuzią (tak to imię mojej przyjaciółki). Z Elizą często mówimy to samo albo mamy jakiś temat i cały czas o nim gadamy (co nieźle wkurza Zuzię). Ale co najważniejsze z jedną i drugą będę w pokoju (chyba...) i będzie fajnie i śmiesznie i dziwnie i mogłabym tak wymieniać bez liku.Na tym chyba zakończę dzisiejszy post...Mam już pomysł na kolejny...Jeżeli jesteście ciekawi to koniecznie śledźcie mojego bloga...
                                                                                                                            Pozdrawiam
                                                                                                                                queen.of.USA

2 komentarze: