poniedziałek, 18 lipca 2016

Ulubione piosenki

Cześć.Chciałam was przeprosić,że znowu nie było posta w niedzielę,ale nie miałam czasu...Jeżeli chodzi o tą serię co miała być opowiedziana w niedzielę,powiem wam o niej teraz.Chodzi o to,że będę wam recenzjonowała książki,które czytałam kiedyś i które czytałam niedawno...Ta seria myślę będzie odbywała się w czwartki.Jeżeli chodzi o podsumowanie tygodnia,pojawi się ono najprawdopodobniej w środę jako drugi post...Mam dla was trochę piosenek...Przejdźmy...
Ulubione piosenki z zeszłego tygodnia:
1.About You Now-Sugababes
2.Cheap Thrills-Sia
3.I Know What You Did Last Summer- Shawn Mendes & Camila Cabello
4.This Is What You Came For- Calvin Harris & Rihanna
5.Great Escape- TINI
6.Marvin Gaye- Charlie Puth ft.Meghan Trainor
Chciałabym wam jeszcze powiedzieć,że nie będę wam mówiła o moim ulubionym dniu z zeszłego tygodnia, ponieważ nie ma to sensu...Nie wiem jak u was,ale u mnie jest beznadziejna pogoda...Taka typowo jesienna... Ostatnio przeglądając moją półkę zauważyłam,że mam całą masę plakatów....Nie wiem nawet skąd one się tam wzięły... 
                                                                                                                         Pozdrawiam
                                                                                                                              queen.of.USA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz