środa, 6 lipca 2016

Filmomania cz.3

Przepraszam was,że posty są tak późno,ale mam dosyć zwariowane dni i z rana i popołudniu nie mam czasu.Zostają wieczory....Jestem totalnie wykończona. Miałam wam dzisiaj opowiedzieć o weselu ale myślę,że opowiem wam dopiero w piątek,bo dzisiaj nie mam znowu czasu...Nie przedłużając...
Filmy,które oglądałam w zeszłym tygodniu:
1.Zmierzch ''Zaćmienie'' ocena;10/10
2.Harry Potter i Zakon Feniksa ocena:9,5/10
Film,które oglądałam kiedyś:
1.LOL (z Miley Cyrus) ocena:9,5/10
Filmy pewnie wszystkie doskonale znacie.Ja ostatnimi czasu po prostu uwielbiam Zmierzch,a o Harrym Potterze nie wspomnę. Dzisiaj może obejrzę jakiś film? Nie wiem zależy czy po dwudziestej nie padne....O matko zaraz chyba zasne. Wybaczcie te wszystkie krótkie posty.
                                                                                                                 Pozdrawiam i przepraszam
                                                                                                                       queen.of.USA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz