wtorek, 5 lipca 2016

Ulubiona piosenka i ulubiony dzień

Przepraszam,że post jest tak późno,ale wczoraj nie miałam czasu. Piosenki są podobne co do tych z tamtego tygodnia,ale mam parę nowych.Jeżeli chodzi o wesele opowiem wam we środę, bo dzisiaj nie mam czasu ani chęci.Jakaś dzisiaj jestem senna,wstałam przed 9:00 później spotkałam się z koleżanką i jakoś to ta minęło...Dzisiaj nie będzie linków do piosenek, bo jak mówiłam nie mam czasu. Jutro wam wszystko dokładnie opiszę...Przejdźmy do piosenek...
Ulubione piosenki z zeszłego tygodnia:
1.Change Your Life- Little Mix
2.All You Gotta Do- TINI  płyta TINI
3.Siempre Brillaras- TINI płyta TINI
4.Work from Home- Fifth Harmony płyta 7/27
Ulubiony dzień z zeszłego tygodnia:
Sobota-było wesele,był bardzo ciepły dzień i ogólnie fajnie
Piosenki są z zeszłych miesięcy,ale ja je bardzo lubię. Jak wam mijają wakacje?Mi narazie średnio. Siedzę w domu całe dnie i nie mam nic do roboty wychodzę z psem, do sklepu i tak jakoś mi minął 1 tydzień wakacji tak jak zaraz minie 2 tydzień.Jutro idę do kuzynki więc może coś porobimy.Mam jeszcze pomysł na jedną serię,ale nie wiem w jaki dzień miała by się ona odbywać. Resztę wam opowiem jutro, bo jak już mówiłam NIE MAM CZASU...
                                                                                                                             Pozdrawiam
                                                                                                                                  queen.of.USA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz